Gratis prøvetime

Hvis du vil afprøve om Indoor cycling er noget for dig, er det muligt at få en gratis
prøvetime (kan kun benyttes én gang pr. person og kan ikke benyttes af allerede eksisterende medlemmer).

BOOK en prøvetime:
  1. Opret en profil ved at klikke på "Bliv medlem" i det gule felt nederst til venstre på forsiden.
  2. Klik på BOOK Indoor Cycling i menuen til venstre.
  3. Kryds af i feltet "Jeg accepterer betingelser"
  4. Klik på "Gratis prøvetime 0 kr." (du skal klikke hvor der med blåt står "0 kr.")
  5. Klik på "Book" (står med blåt) ud for det hold du ønsker at få din gratis prøvetime på.
  6. Hvis du har tilmeldt dig korrekt, vil der ud for kolonnen: "Dine hold" komme til at stå "AFMELD". Det betyder, at du nu er tilmeldt. Hvis du ønsker at afmelde dig igen, skal du klikke på "AFMELD" feltet. Dette skal du huske at gøre senest to timer før holdet skulle starte. I modsat fald tilbageføres din prøvetime ikke til dit medlemskab. Du vil også modtage email med besked om, at du nu er tilmeldt holdet.
Når du ankommer, bedes du henvende dig til instruktøren og oplyse du er tilmeldt som "Gratis Prøvetime". Du skal være klar 10 min før timen starter

OBS

Er du uøvet/ny:
Vi anbefaler du tilmelder dig Begynder/cycling 1. Her vil du kunne få grundig vejledning og instruktion i korrekt indstilling af cyklen, således du forebygger skader.

Er du begynder/let øvet:
Vi anbefaler du i starten tilmelder dig ét af vores Cycling 1 hold, så du får det grundlæggende på plads og efterfølgende er du klar til at gå videre på Cycling 2 holdene.

Cycling 1 hold oprettes og køres fortrinsvis i højsæsonen og lukkes ned i sommer halvåret hvor efterspørgslen ikke er der.

HOG "Indoor Cycling"